Jadalne kwiaty nowa książka

Z wielką radością oznajmiam, że znów jest dostępna moja książka na temat kwiatów jadalnych.

Małgorzata Kalemba-Drożdż, „Jadalne kwiaty”, 
Wydawnictwo Pascal, drugie wydanie, rozszerzone, 2021, 360 stron
Pierwsze wydanie (2016, twarda oprawa, 352 strony) wyglądało tak:

Jadalne kwiaty, Małgorzata Kalemba-Drożdż

„Jadalne kwiaty” można kupić w księgarniach stacjonarnych i internetowych np: EmpikuBonito, Nieprzeczytane, Matrasie, Gandalfie, Pascalu i innych.

W książce znajdują się opisy ponad 130 jadalnych kwiatów, których zastosowanie w kulinariach zilustrowałam w sumie 186 przepisami. Każdy kwiat jest sportretowany, jak smakuje, gdzie go można spotkać, jakie ma właściwości, a także podałam ostrzeżenia, jeżeli są jakieś ograniczenia spożycia danej rośliny.

Przepisy w „Jadalnych kwiatach” są różnorodne i ciekawe. Ponieważ papier ma ograniczoną objętość, na końcu książki pozwoliłam sobie zamieścić tabelę z sugerowanym zastosowaniem każdego kwiatka, by podpowiedzieć jeszcze więcej pomysłów kulinarnych z omawianymi kwiatami. Ponadto „Jadalne kwiaty” zawierają wstęp o tym, jak się obchodzić z kwiatami, jak je przechowywać, jaką mają wartość odżywczą itd.

jadalne kwiaty, małgorzata kalemba-drożdż, kwiaty jadalne książka

Jeśli chodzi o porównanie „Jadalnych kwiatów” do „Kwiatowej uczty” (czyli tej z tortem z floksami na okładce), to w moim przekonaniu, ktoś kto zna moją poprzednią książkę, śmiało będzie mógł czerpać nowe pomysły kulinarne i ogromną satysfakcję z lektury „Jadalnych kwiatów”, bo „Jadalne kwiaty” są ciekawsze, obszerniejsze i ładniejsze. 
W drugim wydaniu „Jadalnych kwiatów” jest jeszcze więcej kwiatów, więcej przepisów i więcej informacji.

kwiaty jadalne, małgorzata kalemba-drożdż,jadalne kwiaty książka

Mam nadzieję, że czytanie i użytkowanie mojej książki sprawi Wam wiele radości!

Jeszcze więcej ciekawych przepisów znajdziecie w „Pysznych chwastach”, „Różanych przepisach” i „Smakowitych drzewach”, które zostały nagrodzone jako najlepsza książka kulinarna roku przez Międzynarodową Akademię Kulinarną.

Pozdrawiam i serdecznie zapraszam do lektury
Małgorzata Kalemba-Drożdż

8 myśli w temacie “Jadalne kwiaty nowa książka

Dodaj komentarz