Zielono mi 2021

To już dwunasta edycja Zielono mi, czyli gotowania na zielono.

Gotujemy, pieczemy, miksujemy, przyprawiamy, jemy i pijemy potrawy z naturalnie zielonych składników (bez użycia barwników)!

Do akcji dołączyć może każdy z wpisem blogowym lub zdjęciem potrawy otagowanym #zielonomi na Fejsbuku na swojej tablicy i/lub w wydarzeniu Zielono mi! Będzie mi miło jeśli koleżanki blogerki i koledzy blogerzy w swoich wpisach podlinkują niniejsze zaproszenie i skomentują mój wpis.

Mam nadzieję, że jak co roku, ta akcja przyniesie Wam zielony promyczek radości i wytchnienia od zmartwień, których również w tym roku nam nie brakuje. A zielone jedzenie daje siłę, zdrowie i optymizm!

Zielone składniki mogą być świeże, mrożone, marynowane, wyhodowane, zebrane:
zielony agrest, zielone awokado, zielone brokuły, zielone brukselki, zielona cukinia, zielone chwasty, zielone dzikie rośliny, zielony groszek, zielona herbata, zielona kapusta, zielona sałata, zielone fasolki, zielone gruszki, zielone jabłka, zielony jarmuż, zielone kiełki, zielone kiwi, zielone limonki, zielona natka, zielony ogórek, zielone pędy, zielony podagrycznik, zielona pokrzywa, zielone pory, zielona roszponka, zielona rukola, zielona sosna, zielony szczypiorek, zielony szpinak, zielone winogrona, zielone zioła, zielone źdźbła młodego zboża…

Akcja trwa od 17 do 28 marca 2021.

Smacznego i zielonego!

14 myśli w temacie “Zielono mi 2021

Dodaj komentarz