Witajcie w nowym miejscu – pinkcake.blox.pl skasowany

Po 10 latach spędzonych na pinkcake.blox.pl musiałam zmienić miejsce, ponieważ skasowano całą platformę Blox. Tak więc zaczynam wszystko od początku na nowej stronie Trochę Innej Cukierni!
Pewnie zejdzie mi sporo czasu, zanim strona będzie wyglądała jak należy, bo muszę się uczyć od zera nowej platformy. No i niestety zdjęcia muszę przenosić ręcznie. Przez tę dekadę nazbierałam ponad 1200 wpisów, więc proszę o cierpliwość 🙂

Mam nadzieję, że będziecie nadal do mnie zaglądać – tutaj do Nowej Trochę Innej Cukierni!
Pamiętajcie o zaktualizowaniu swoich zakładek, bo z końcem kwietnia stary blog zniknie bezpowrotnie.

Uściski
Gosia

4 myśli w temacie “Witajcie w nowym miejscu – pinkcake.blox.pl skasowany

  1. Widzę że całkiem szybko się ogarnęłaś z tymi przenosinami Mnie mdli na samą myśl, bo to tyle tekstu,zdjęć ….i szkoda tych wszystkich komentarzy przy różnych akcjach bo przecież to te zachwyty, pytania i odpowiedzi nadawały prawdziwości naszej pasji …..W każdym razie życzę powodzenia i trzymam mocno kciuki za nowe wyzwania, bo wierną czytelniczkę już masz 😉

    Polubione przez 1 osoba

Dodaj komentarz